Veelgestelde vragen
Als de status van uw bestelling nog onverwerkt of niet betaald is, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk uw bestelling te annuleren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice
Indien uw cadeau via pakketpost wordt verstuurd, kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de verzendmail.
U kunt uw bestelling op een dag naar keuze laten bezorgen. Stuurt u uiterlijk binnen één uur na uw bestelling een mailtje met uw gewenste leverdatum naar info@shingyo.nl
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je gebruik maken van de functie ‘Wachtwoord vergeten?’. Deze functie vind je zowel onder ‘Jouw account’ als tijdens het bestelproces.
Hoe moet je je wachtwoord veranderen?
Je laat ons eerst weten wat je e-mailadres is. Dan krijg je van ons binnen enkele minuten een mail met een activatielink. Als je daarop klikt, open je een venster waarin je de mogelijkheid hebt om een nieuw wachtwoord in te vullen.
Stuur ons je opmerking bij voorkeur per e-mail. Vul hiervoor het contactformulier in. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.
Onze medewerkers staan je graag te woord en zullen proberen je klacht naar tevredenheid op te lossen.
Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product, zonder opgaaf van redenen, binnen dertig (30) werkdagen na aflevering aan Shingyo te retourneren.
Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product onbeschadigd is.
De kosten voor retourzendingen komen voor uw rekening. Wanneer het aankoopbedrag plus de verzendkosten reeds door u zijn betaald, ontvangt u beiden gecrediteerd. Bij retouren betaalt u dus ten maximale 1x verzendkosten.
Wij raden u aan de zending ten alle tijden met track & trace te versturen. Uit onze ervaringen weten wij dat brievenbus post met inhoud regelmatig ”verdwijnt”. Zolang wij de zending niet retour hebben ontvangen en u heeft geen verzendbewijs, dan kunnen wij het aankoop bedrag niet terugstorten. Met track & trace weten zoals wij als u wat de status van de zending is en kunnen we samen vermissing voorkomen.
Aanmelden retourzending
Indien u een aankoop retour wilt zending dient u eerst een mail te sturen naar info@shingyo.nl onder vermelding van uw order nummer.
U kunt de zending retourneren naar
VASCO-fulfilment
Att: Shingyo Returns
Ringdijk 378
2983 GS Ridderkerk
The Netherlands
Zodra we de producten in goede orde hebben ontvangen ontvangt u binnen 3 werkdagen het aankoop bedrag terug. Het bedrag wordt op dezelfde betaalwijze teruggestort als waarmee u uw bestelling betaald heeft.
Uitsluiting bedrukte artikelen.
Heeft u een product bestelt met uw logo erop gedrukt? Bedrukte producten worden volgens jouw wensen gemaakt. Aan de hand van een digitaal drukvoorbeeld. Deze producten hebben geen zichttermijn en kunnen niet geretourneerd worden, tenzij het product niet overeenkomt met de gemaakte afspraken. Een goedgekeurd drukvoorbeeld is hierin leidend
Wij versturen uw bestelling met TNT post als het om brievenbus post en pakketten gaat, en tevens met DPD bij pakketten. Als u voor 16:00 uur bestelt op de website dan worden de producten dezelfde dag nog verzonden en ontvangt u ze in 90% van de gevallen de eerstvolgende werkdagen.
Bij volgbare brievenbus verzending en pakketten ontvangt u een traceer nummer van ons en wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang van uw levering.
Hier treft u een overzicht van de manieren waarop uw in onze winkel kunt betalen.
Achteraf op factuur via Klarna
Bij de bestelling ontvangt u zowel per e-mail als bij de envelop of het pakket met uw bestelling een factuur. U heeft binnen 14 dagen na vervaldatum de tijd om de factuur te voldoen volgens de aangegeven bank details. Het is daarbij belangrijk om zowel uw factuur als klant nummer te vermelden.
Houdt u er rekening mee dat het eigendom van de geleverde producten pas over gaat, op het moment dat de betaling volledig door u is voldaan.
Ideal
Ideal is inmiddels een begrip in Nederland en behoeft nauwelijks nog toelichting. U selecteert simpelweg de bank van uw keuze en u betaald in een veilige omgeving direct.
Paypal
Paypal is een snelle manier van betalen door middel van uw e-mail adres en wachtwoord dat u registreert bij Paypal.
Indien u op onze website een keuze uit de gewenste zakjes heeft gemaakt, voegt u deze toe aan de winkelwagen. Zodra de inhoud van uw winkelwagen naar wens is drukt u op de knop ”afrekenen”. Op de betaalpagina vult u uw gegevens in en kiest u tot slot een betaalmethode. U kunt de bestelling afronden en als dit succesvol is gelukt ontvangt u direct per mail een bevestiging hiervan.
Zodra u een bestelling heeft geplaatst ontvangst u een e-mail met een bevestiging hiervan. Mocht u binnen een half uur nadat u de bestelling heeft geplaatst nog geen e-mail hebben ontvangen, dan raden wij u aan de map ongewenste items of ”junk” mail te controleren. Indien u deze controle heeft uitgevoerd en nog geen bevestiging heeft dan raden wij u aan contact met ons op te nemen met één van onze medewerkers via e-mail info@shingyo.nl
U kunt ten alle tijden een bestelling annuleren indien u om wat voor reden dan ook wilt afzien van de aankoop. Als wij de bestelling nog niet hebben verzonden storten wij het aankoop bedrag per omgaande terug, alsmede sturen wij de bevestiging van annulering per e-mail. Houdt u er wel rekening mee dat indien de bestelling reeds aan u verzonden is, u de bestelling eerst naar ons moet terugzenden in goede conditie, alvorens wij uw bestelling kunnen annuleren en het aankoop bedrag terugstorten. De verzendkosten voor een retour zending komen voor uw eigen rekening.
Tip: zend de bestelling terug met een volgbaar brievenbus pakketje om vermissing en diefstal te voorkomen.