menu

Bestellen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als de status van uw bestelling nog onverwerkt of niet betaald is, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk uw bestelling te annuleren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice

Bestelprocedure

Indien u op onze website een keuze uit de gewenste zakjes heeft gemaakt, voegt u deze toe aan de winkelwagen.  Zodra de inhoud van uw winkelwagen naar wens is drukt u op de knop ”afrekenen”. Op de betaalpagina vult u uw gegevens in en kiest u tot slot een betaalmethode. U kunt de bestelling afronden en als dit succesvol is gelukt ontvangt u direct per mail een bevestiging hiervan.

Bevestigings e-mail

Zodra u een bestelling heeft geplaatst ontvangst u een e-mail met een bevestiging hiervan. Mocht u binnen een half uur nadat u de bestelling heeft geplaatst nog geen e-mail hebben ontvangen, dan raden wij u aan de map ongewenste items of ”junk” mail te controleren. Indien u deze controle heeft uitgevoerd en nog geen bevestiging heeft dan raden wij u aan contact met ons op te nemen met één van onze medewerkers via e-mail info@shingyo.nl

Annuleren van een bestelling

U kunt ten alle tijden een bestelling annuleren indien u om wat voor reden dan ook wilt afzien van de aankoop. Als wij de bestelling nog niet hebben verzonden storten wij het aankoop bedrag per omgaande terug, alsmede sturen wij de bevestiging van annulering per e-mail. Houdt u er wel rekening mee dat indien de bestelling reeds aan u verzonden is, u de bestelling eerst naar ons moet terugzenden in goede conditie, alvorens wij uw bestelling kunnen annuleren en het aankoop bedrag terugstorten. De verzendkosten voor een retour zending komen voor uw eigen rekening.

Tip: zend de bestelling terug met een volgbaar brievenbus pakketje om vermissing en diefstal te voorkomen.